100 liralık bir elbise sipariş verdim Özellik ile de sipariş verirken birebir aynısı mı diye sordum bana "evet aynısı" dediler. Gelen elbise bir skandal, sipariş verdiğim elbiseyle yakından uzaktan alakası yok. Kumaşı resmen bir toz bezi abartmıyorum. Attıkları fotoğraflarla gönderdikleri arasında dağlar var.
Yorum Gönder