8 Nisan kaza sonrası Kamil Koç 2 kere aradı ve zarar gören eşyalarımızı maddi olarak firmanın karşılayacağını söyledi. Bir hafta geçti ve ne gelen var ne giden. Kimse seyahat sigortası hakkından bahsetmiyor, kimse doktorlara harcadığımız ücretlerden bahsetmiyor.
Yorum Gönder