Türk Telekom onca reklam onca göz boyamaya karşılık 8 gündür arızalı olan internet hattıma bir ekip yollayarak müdahale dahi etmiyor. Bıraktığım onca arıza kaydına kayıtsız kalarak hattının tamiratını yapmadığı gibi beş dakikada bir kopan ve modemi resetlemeden düzenleyen internete fatura çıkartıyor. Mühim olan olmayanı var gösterip şaşalı reklamlar yapmak değil reklam yapmayarak düzgün doğru iş çıkartmaktır. Kendilerinden duyarsızlıkları vurdum duymazlıkları umursamazlıkları adına bir aboneleri ve Türkiye cumhuriyeti vatandaşı olarak şikayetçiyim.
Yorum Gönder