Vodafone faturalı hat kullanıyorum. Hattıma ait geçen ay ki faturam 464 TL geldi. Ben bu faturayı sistemden gördükten sonra Vodafone müşteri hizmetlerini aradım. Kendileri bana faturayı geç ödediğiniz için taahhütten çıkarıldınız denildi. Bu nasıl bir saçmalıktır ayrıca Vodafone da çalışan arkadaşlar kendilerini Vodafone'un sahibi falan mı sanıyor da bu kadar saygısız konuşuyor. Nasıl bir konuşma tavrıdır bu anlayamadım acilen bu durumun düzeltilmesini istiyorum aksi halde yüksek makamlara şikayette bulunacağım.
Yorum Gönder