İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Aşırı Yüksek Gelen Fatura Tutarı.

Vodafone Aşırı Yüksek Gelen Fatura Tutarı.

Vodafone faturalı hat kullanıyorum. Hattıma ait geçen ay ki faturam 464 TL geldi. Ben bu faturayı sistemden gördükten sonra Vodafone müşteri hizmetlerini aradım. Kendileri bana faturayı geç ödediğiniz için taahhütten çıkarıldınız denildi. Bu nasıl bir saçmalıktır ayrıca Vodafone da çalışan arkadaşlar kendilerini Vodafone'un sahibi falan mı sanıyor da bu kadar saygısız konuşuyor. Nasıl bir konuşma tavrıdır bu anlayamadım acilen bu durumun düzeltilmesini istiyorum aksi halde yüksek makamlara şikayette bulunacağım.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget