10.04.2017 tarihli sabah 06:40 servisli 07:45 Dudullu kalkış Kamil Koç'tan bilet aldım. 06:30'dan 07:05'e kadar Kamil Koç'un önünde servis bekledim. Sonra numaralarından aradım. Durumumu anlattığımda yalan söyleyerek servisin beklediğini ve gittiğini söylediler. Tüm işlerimi aksattılar ve utanmadan telefonda yalan söylediler. Sorumsuzluğun bu kadarı olur. Buz gibi İstanbul soğuğunda 1 saat 15 dakika dışarıda kaldım ve tüm işlerim aksadı. Ne zaman bu firmayla seyahat etsem hep aksaklıklar ve gecikmeler yaşıyorum.
Yorum Gönder