Evimin damına izolasyon amaçlı İsonem su ve ısı izolasyonu uygulaması yaptırdım. Ancak uygulama yapıldıktan 3 ay sonra evimin tavanında yoğun miktarda küf oluştu. Uygulamayı yapan bayi ile irtibata geçtim. Durumu fotoğraflayarak yardımcı olacaklarını bildirdiler. Ancak herhangi bir dönüş olmadı. Sanırım ürünün yapısı ile ilgili ciddi bir sorun var. Firmanın ürünü tekrar gözden geçirmesi gerekli. Bu uygulamayı yaptırdığıma pişmanım.
Yorum Gönder