10.04.2017 saat 03:00 civarında İzmir Buca Seyfi Demirsoy Hastanesinin aciline gittim. İleri derecede üst solunum yolları enfeksiyonu olduğunu öğrendim o saatlerde nöbetçi olan bayan doktora yarın işe gidemeyeceğim bana rapor yazar mısınız dediğimde "yok ben rapor yazamam, yarın git sağlık ocağından al raporunu" dedi. "Öksürüğün için iğne yaparım ama rapor yazamam" dedi. Sanki ben ondan Yasal olmayan bir şey istedim şu an o kadar hastayım ki bu saatte kalkıp sağlık ocağına gitmek zorundayım. Kendi İşine geldiğini rapor yazıyor işine gelmediği insanlara yazmıyor. Çok saygısızca konuşuyor ve hastahanenin adını karalıyor. Rapor vermemek ne demek bu doktor'un hali tavrı havası ne oluyor. Lütfen şikayetim dikkate alın bu mağduriyetim sessiz kalmasın. Sadece 1 gün rapor istemiştim.
Yorum Gönder