Bugün Necatibey Cad 82 no.'da ki Teleservice'e Apple teknik servisine iPhone 6S imi götürdüm veznede bayana sorunumu dile getirdiğimde telefonumun kasasında ve ekranında kullanmaya bağlı tahribat ve çiziklerden dolayı garanti dışında olabilir cevabını aldım halbuki üretici firma hatalı telefonumun değişim programında oldu IMEI kodundan çıkmıştı resmen para almak için ellerinden geleni yapıyorlar eğer sonuç alamazsam tüketici haklarına başvuracağım.
Yorum Gönder