Dört aydan beri Türk Telekom internet abonesiyim ve kullanımla ilgili her hangi bir sorunum yok. İki gün önce ısrarla aramalarına mecburen cevap verdiğim Türk Telekom çağrı merkezi personeli Türk Telekom'un yeni ve daha hızlı bir altyapı sistemine geçtiğini aksaksız ve kesintisiz daha hızlı bir kullanım için aylık 6 TL farkla hizmetten faydalanabileceğimi söyledi. Ben şu an ki sistem bana yeter deyince sıkıntı yaşayabilirsiniz düşmeler ve yavaşlamalar olur dedi. Bende yeni sistem kurup neden dün ki sisteminizi kötülüyorsunuz istemiyorum dedim. Kapattı akşam yine aradı reddettim ve ertesi hattım düşmeye internet yavaşlamaya başladı. Şimdi müşteri hizmetlerini aradım problem yok diyor. ADSL hız testi sitesi açılmıyor bırak başka siteyi bana mı öyle geliyor yoksa yeni altyapıya geçmek için zorlanıyor muyum anlayamadım.
Yorum Gönder