Aldığım saati alırken iyi garantiye göndermek için mağazaya gittiğimde sanki canlarını istiyoruz. İlgilenmek yerine adamlar yüzümüze bile bakmıyor, parayı alırken iyi satış sonrası hizmet sıfır.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Aldığım saati alırken iyi garantiye göndermek için mağazaya gittiğimde sanki canlarını istiyoruz. İlgilenmek yerine adamlar yüzümüze bile bakmıyor, parayı alırken iyi satış sonrası hizmet sıfır.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder