Apple firmasına güvendiğim için ve telefonumla alakalı herhangi aksaklık olması durumunda garanti sıkıntısı çekmemek amacıyla iPhone 5S'imi Apple Store'dan aldım. Son derece dikkatli şekilde kullanmama rağmen batarya şişti ve ekranı kaldırdı. Garanti sürem bittiği için yollayamadım. Hatalı kullanmadığım halde mağdur da oldum. Hayal kırıklığına uğradım.
Yorum Gönder