LTB Mağazalarından aynı anda almış olduğum 2 pantolondan bir tanesini renk solmasından dolayı değişime gönderdim. Bana üründe sıkıntı olmadığına dair bir rapor gönderdiler. Benim değişime gönderme nedenim ise arkadaşlarımın pantolonun rengi solmuş-atmış-gitmiş demeleriydi. LTB Kotlarını gerçekten beğendiğim için ve ürünlerine güvendiğim için ilk tercihimdi. Fakat müşteri memnuniyetini önemsemeyen bir firmadan asla alışveriş yapmam ne de çevremdeki kişilere alışveriş yaptırtırım. Haklı olduğum için maddi boyutu önemli değil isterse 1 TL olsun ben bunu Tüketici Hakem Heyetine götüreceğim. Kurumsal firmanın gerektirdiklerini yapmayan müşteri memnuniyetini gözetmeyen LTB mağazaları isterseniz diğer mağazalardan biraz ders alın bu konuda.
Yorum Gönder