Emay İnşaat'ın yaptığı Kentplus Centrium'da dairem var. Ödemeleri geçen yıl bitti. Geçen yıldan beri tapusunu almak için uğraşıyorum. Her seferinde uydurma bir tarih verip, ileri tarihe atıyorlar. Telefonlarıma da çıkmamaya başladılar.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Emay İnşaat'ın yaptığı Kentplus Centrium'da dairem var. Ödemeleri geçen yıl bitti. Geçen yıldan beri tapusunu almak için uğraşıyorum. Her seferinde uydurma bir tarih verip, ileri tarihe atıyorlar. Telefonlarıma da çıkmamaya başladılar.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder