Bugün Tuzla Viaport Marina' da Tavukgöğsü kazandibi yedik daha doğrusu yiyemedik. Tabağa özensiz konuluşunu geçtim ekşi ve bozulmuş bir tatlıydı. Servis elemanlarının kötülüğünden bahsetmiyorum artık demek ki tarzınız bu. Bari o konsepte yazık etmeyin ve insanları etkilemeyin. En yakın zamanda Sağlık Bakanlığına bu durumu bildirip denetlemesini sağlayacağım. İnsanlara bayat, bozulmuş ürünleri sunmak ve personele söylenmesine rağmen parayı zorla almak asla etik değildir. İşinizi hakkıyla yapın.
Yorum Gönder