Tatil kazandınız diye arandım,Ayaş'a gittik tanıtım yapıldı. 2 senelik sözleşme yaptık 7. 500 TL para ödemiştik. Daha sonra 2 sene dolmak üzereyken 2016'da aradılar. Vekalet istediler, tapu çıkacak diye. Hiçbir işlem yapılmadı,oyaladılar. 4 ay önce avukata verdim tebliğ çekildi.3 ay bekledik daha sonra ödemediler icraya gidildi. Tandoğan'da ki yer taşeron Esc Termal diye bir adres verildi. Orada boş her şeyleri asılsız para gitti. Savcılığa başvuracağım.
Yorum Gönder