3-4 gün önce aldığım 2 adet pantolonu aynı gün içerisinde iade etmek istedim fakat kasadaki arkadaş bana iade olmadığını söyledi. Kasa önünde yazan A4 kağıda basılmış ayıplı ürünler dışında iade yoktu falan ya ne alakası var. Memnuniyetsizlik diye bir şey var aldım ama içime sinmedi iade etmek istiyorum. Aynı gün gelmişim 120 TL iade alsan batmazsın arkadaş normalde 14 gün içinde alınması lazım kullanmadım bir de bende satış danışmanıyım özel bir şirkette yasa gereği müşteri memnun kalmadıysa 14 içinde paşa paşa iade alıyorum. Bu durumda müşterinin hoşuna gider ve o müşteriyi kaybetmezsin tam tersi kazanırsın ama yanlış politika izliyorsunuz maalesef sorunumun çözülmesini istiyorum.
Yorum Gönder