08.02.2017 tarihinde aldığım botlarda baskı hataları ve ayakkabı üzerinde kırılmalar vardı. Ertesi gün fark edip götürdüm, saatlerce dil döküm inceleme gönderdim, neredeyse 1 ay oldu ürün hala yok kış bitti, ben ayakkabı giyemedim. Tunalı şubede herkes ilgisiz ve oldukça kaba. Bir daha asla alışveriş yapmayacağım.
Yorum Gönder