İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Dia Kuaför Tek Kelime ile Fiyasko

Dia Kuaför Tek Kelime ile Fiyasko

09.04.2017 salı günü 18.30 civarı Ankara Göksu AVM' de bulunan Dia Kuaför'e gitme gafletinde bulundum Sakal tıraşı oldum ve bana kulak tüylerimi alalım mı diye sordular, bende onay verdim. İşlem bittikten sonra kasaya gittiğimde benden 65 TL istendi,ödemeyi yaptım. Bu fiyat hak edecek ne yaptılar? Fiyat çok fahiş olduğuna inanıyorum. İstanbul 'da yaşıyorum. Türkiye 'ye marka olmuş kuaförlerde tıraş oldum, henüz böyle bir ödeme yapmadım demedim. Kart slipi ve kasa fişi mevcut.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget