Vodafone hala ocak- şubat ayına ait faturamı göndermedi. Sanırım yaptıkları usulsüzlüğü belgelememi istemiyorlar. Ödediğim 180 TL'lik faturayı görmek istiyorum.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Vodafone hala ocak- şubat ayına ait faturamı göndermedi. Sanırım yaptıkları usulsüzlüğü belgelememi istemiyorlar. Ödediğim 180 TL'lik faturayı görmek istiyorum.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder