07.04.2017 tarihinde Mobipo' dan Sony marka powerbank alıyorum. 08.04.2017 tarihinde elime geçiyor fakat 1 gün bile kullanmadan powerbank bozuluyor kurum tarafıyla görüştüğümde değişim yapabilmemiz için geri göndermeniz gerektir cevabı geliyor. 10.04.2017 tarihinde kargoya veriyorum ürünü ve 1 gün sonra kuruma ulaşıyor kurum benden ürünün faturasını ve kutusunu istiyor bu şekilde işlem yapamayız diyor, bende onları çöpe attığımı sadece powerbank ve USB kablosu olduğunu söylüyorum fakat hiçbir şekilde işlem yapmadılar. Ürünü aldığımı ispatlayabilirim. Mail ya da kredi kartımdan çekim yaptığıma dair belgeler var elimde, 60 Türk lirası şu an çöpe atılmış durumdadır. Bu kurumdan şikayetçiyim, hiçbir şekilde yardım etmedikleri için.
Yorum Gönder