08.06.2015 tarihli almış olduğum 2 yıl garantili iPhone ekranında arızalar meydana geldi, ayrıca yavaş çalışmaya başladı. Ofis İletişim Apple Store'a götürdüğümde hiç hata işlemediğim telefonuma kullanıcı hatası diyerek garantiden sayılmadı ve bunun üstüne 1468 TL ödemem durumunda telefonumun yeni bir cihaz olarak değişim sağlanacağı söylendi. Şu anda aynı telefonun sıfırı 1489 TL. Bu komikliği acaba nasıl açıklamayı düşünürsünüz.
Yorum Gönder