Ben Sportiva'ya güvenerek üye oldum. İlk başta arkadaşlar böyle yapacağız şöyle yapacağız dediler, daha hocalarını bile elinde tutamıyorlar. Hocalarının neden gittiğini farklı kişilere sorduğumda hiçbir çalışanının parasını ödemiyorlar. Ya siz nasıl bir firmasınız utanmıyor musunuz insanların paralarını vermiyorsunuz! Hem çalıştır hem para verme, bizden para al, derse girecek hoca yok, oh ne ala memleket!
Yorum Gönder