Eskişehir Çağdaş market vişnelik şubesinin çalışanları, kastettiğim kişiler bayan kasiyerler, son derecede saygısızca laubali davranışlarda bulunuyorlar sürekli. 29.03.2017 tarihinde saat 11:00 gibi yapmış olduğum alışveriş sırasında, kasiyerlerin her bedense, anlamsızca birbirlerine beni ve aldığım tuvalet kağıdını işaret ederek güldüklerini fark ettim. Bu kötü davranışlarını birkaç defa duymuştum daha önce. Kendim de bizzat yaşayınca emin oldum. Kasiyerleriniz çok saygısız.
Yorum Gönder