Bimeks'ten 13.02.2017'de aldığım 3 adet iPhone 7 telefonlar 01.04.2017 olmasına rağmen hala gelmedi. Her aradığımda çarşamba günü sonuçlanacak diyerek cuma oluyor. Cuma aradığımda hafta başını bekle diyorlar. Pazartesi olunca tekrardan çarşamba anlaşma yapılacak diyerek tam 50 gün oldu. Parayı peşin alıp nasıl oluyor da temin etmiyor. 1 haftaya kesin iptal ettireceğim yeminle.
Yorum Gönder