P10s telefonumun, ekranı kırıldı, 580 TL istediler, mecbur yaptırdım, cam ekran koruyucu 40 TL, kılıf 40 TL'den başlıyor. Aksesuar da yedek parça da bence çok pahalı, kendilerini A** sanıyorlar, asla bir daha Reeder almam,
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
P10s telefonumun, ekranı kırıldı, 580 TL istediler, mecbur yaptırdım, cam ekran koruyucu 40 TL, kılıf 40 TL'den başlıyor. Aksesuar da yedek parça da bence çok pahalı, kendilerini A** sanıyorlar, asla bir daha Reeder almam,
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder