Kasım 2017'de Vodafone Kamululara Özel Akıl Küpü 3 GB tarifesine 29 TL karşılığında geçtim. Bana söyledikleri fiyat buydu. Ancak geçtiğim günden beri 10 TL'lik indirimi yansıtmıyor. Üç defa şikayet oluşturdum. Müşteri temsilcilerinin hepsi "Tarafınıza indirim yansıtılamamış. Haklısınız. " dediler. Son görüşmemde indirimleri bir sonraki faturaya yansıtacaklarını söylediler. Ancak iki gün sonra gelen mesaj hayal kırıklığı yarattı. Mesajda "Ücretlendirme ile ilgili bir hata yoktur. " yazıyor. Kurumsal bir GSM operatörü insanları resmen yanıltıyor.
Yorum Gönder