Ertürk Turizm teknesi saat 18:00'de kalkması gerekirken saat 18:45'te kalktı. Bu süre içinde hiçbir bilgi vermeden bizleri 45 dakika bekletti, özür dilenmediği gibi çalışan R** bey arkasını dönerek gitti, şikayetlere kulak tıkadı. Kalktıktan 5 dakika sonra tekne denizin ortasında bir araba geç kalmış diye geri döndürüldü ve 18.58'te tekrar kalktı. Ofisi arayarak bilgi vermeme rağmen bir geri dönüş almadık, kendileri 50 senelik bir şirket olmalarına rağmen çok anti profesyonel bulduk.
Yorum Gönder