İstanbul - Avcılar Belediyesi'ne nikah işlemleri için 2 hafta önce başvurdum. Belge teslimi için, nikah sarayının zemin katındaki 3-4 memurun bulunduğu odaya girdim. Girişte hemen sağ taraftaki uzun boylu bay memur, belgeleri aldıktan sonra 90 TL istedi. Çıkarıp verdim. Ardından vezneye gidip 180 TL yatırmamı söyledi. Vezneye gidip parayı yatırdım. Geri dönüp makbuzu memura teslim ettim ve nikah tarihi aldık. Bize, nikah için başka işimizin kalmadığını söyledi. Ben ise odadan çıkmadan önce, ilk benden istediği 90 TL'nin makbuzunu da istedim memurdan. Bir anda tüm memurlar bana baktı. Sanırım kendilerinden ilk kez makbuz isteyen biri oldu, kem küm etti. Biz onu bilmem nereye yolluyoruz vs. tarzı saçma sapan cümleler kurdu. Ben ise, normal bir devlet veya belediye memurunun, vatandaştan aldığı para karşılığında bir makbuz, fatura ve dekont tarzı bir ödeme belgesi vermesi gerektiğini belirttim. Diğer arkadaşları olaya müdahil oldu. Onlar da saçma sapan şeyler söylediler ve bana verdiğim 90 TL karşılığında makbuz, fatura, dekont, fiş vs. hiçbir şey vermediler. Nişanlım o an yanımda olmasa orada olay çıkarır, paramı geri alırdım. Bu paramı geri istiyorum. Ayrıca nikah sarayının anlaşmalı fotoğrafçısı daha fotoğrafları vermeden para alıyor peşin peşin, baskı yapıyor. Evlenmek isteyen çiftlerin işini kolaylaştıracağına zorlaştırdığı ve usulsüz işlemler yaptığı için Avcılar Belediyesi'ni kınıyorum.
Yorum Gönder