11.04.2017 tarihinde Adem Baba Kebap Kadayıf Kayseri'den kadayıf aldık ama hayatımızda yediğimiz en kötü kadayıftı! 1- Üfelenmemiş.2-Yanmış. 3- Kadayıftan başka her şeye benzeyen bir şey.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
11.04.2017 tarihinde Adem Baba Kebap Kadayıf Kayseri'den kadayıf aldık ama hayatımızda yediğimiz en kötü kadayıftı! 1- Üfelenmemiş.2-Yanmış. 3- Kadayıftan başka her şeye benzeyen bir şey.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder