İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Altıeylül Belediyesi Otobüsün Gelmemesi

Altıeylül Belediyesi Otobüsün Gelmemesi

12.04.2017 tarihinde sabahları otobüse binmek için yine durağa gittim ama otobüs 7:15'te gelmesi gerekirken gelmedi. Ben Bunu sıkça yaşıyorum ben bir öğrenciyim 15 gün devamsızlığım var ve bunun 10 günü otobüsün gelmemesi yüzüne oldu B7 otobüs hattından mahalleliler de memnun değiller. Tek bir otobüs sizden isteğim otobüsün yanına dolmuş taksi koymanız o zaman sıkıntı olmaz gereğinin yapılmasını arz ederim.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget