Yine Arçelik'ten 2 hafta önce aldığım Türk kahve makinemi 7 gün içinde iade hakkımın olduğunu bildiğim halde aradım iade almıyoruz dedi, satıcı firma memnuniyetsizliğim kahve makine ayarım büyükte olmasına rağmen iki fincan doldurmayışı bu ürünü iade etmek istiyorum ne yapmalıyım? Tüketici haklarım ürün memnuniyetsizliği 7 günden 1 aya çıkartıldı iade süresi ama Arçelik'ten yani servisle görüşmemde iade alamayız dendi.
Yorum Gönder