Lipbubbly cosmetics firmasından 4 adet ruj aldım, bana bitkisel olduğunu herhangi bir zararı olmayacağını anlattılar. Rujları denedim kızarıklık kaşıntı olduğunu ilettim dolgunlaştırıcı ruj hiç kullanmadınız mı normal öyle olması dedi bayan. Ya sürekli dolgunlaştırıcı ruj kullanıyorum ya bilmediğim bir markadan deneme yapmak istedim. Kendilerine iade edeceğimi ilettim ancak açılmış paketleri iade alamazlarmış üfleye püfleye anlattı dedim açmadan nasıl görebilirim rengini! Bunlarda sat kaç mantığı var Instagram'da olsun nette olsun renkli reklamlarla müşteriyi çekip sonra kaçıyorlar her şey ürünü satıncaya kadar yani zaten renklerde görünenle aynı değil. Hatta Instagram'da yorumlarımı yazdığım için beni engellemişler:)) Böyle internet firmalarını asla bir daha tercih etmem çok pişman oldum. Http://www.lipbubblyofficial.com/
Yorum Gönder