2013 yılının Ekim ayında Sayrem isimli Fast Food firmasının ürününü yanlış bilgilendirme ile satmaya çalışması ve ürünün istediğim ürün olmaması üzerine hazırladıkları yiyeceğe elimi dahi sürmeden peşinen ödediğim bedelini iade etmeleri talebim Sayrem tarafından duymazdan gelindiği için Antares AVM yönetimine ulaştım, müteakiben bir süre telefon trafiğimiz sonucu iletişim kurduğumuz A***Hanım hem AVM yönetiminin hem de firma sahibinin durumdan son derece üzgün olduklarını mağduriyetimi gidermek istediklerini aksettirdi. Sadece ürün bedelinin tarafıma ulaştırılmasını istedim ve bunun için hesap numaramı yolladım. En son 31.10.2013 tarihinde defalarca özür dileyip durumu düzelteceğini AVM yönetimi adına söyleyen A*** Hanım'dan ya da başka bir yetkiliden bir daha ses çıkmadı ve halen yemediğim elimi bile sürmediğim bir yemek için yapmış olduğum ödeme tarafıma iade edilmedi.
Yorum Gönder