Eylül 2016' da aldığım iPhone 6 telefonumun ses düğmesinin bozuk olduğunu fark ettim. Bir süre kullanınca telefonun bataryasında da sıkıntı olduğunu gördüm. Telefonu iki defa servise götürdüm. Telefonun sorununu halletmeden bana iade ediyorlar. Müşteri hizmetlerini aradım. Telefonunuzu 750 defa şarja taktığınız için garanti kapsamından çıkmış diye saçma sapan cevaplar alıyorum. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Sorumsuz bir teknik servis ve müşteri hizmetleri...
Yorum Gönder