Nautilus firması anladığım kadarıyla büyümekte olan bir firma ama bünyesinde barındırdığı personele nasıl davranması gerektiğini pek öğretememiş gibi. 13.04.2017 tarihinde Eskişehir'deki ilk mağazasına alışveriş için gittim ama personelin yaptığı gürültü ve laubali tavırlara daha fazla dayanamayıp birkaç bir şey alıp çıktım. Zaten küçük bir dükkan 3 tane de bayan koymuşlar oraya bağıra çağıra birbirleriyle şakalaşıp dükkanın ortasında koşuşturuyorlar. Hadi bunu geçtim soru soruyorsun sana uzaydan gelmişsin gibi bir tavırla bakıyor. Ürünlere bakmaya çalışıyorsun tezgahın oraya yaslanmış hiç umurunda değil. Kasaya gidiyorsun senin kasada birini beklediğini görüyorlar ama üçü de gözünü kaçırıyor. Kasaya geçen olmamak için. Açıklamaları da kasanın olduğu kısım çok karanlıkmış, uykuları geliyormuş ah kıyamam! Zaten ürünlerinin artık kalitesiz olduğunu düşünmeye başlamıştım personeli de aynı şekil.
Yorum Gönder