KTÜ Farabi Hastanesi'nin güvenlik görevlileri üslupsuz ve kendini bilmez. Aynı zamanda da bağırarak haklı çıkmaya çalışan oldukları yeri hak etmeyen "Git nereye şikayet edersen et" diyecek kadar da cüretkar. Acil olarak bunların önüne geçilmesi gerekli yoksa kurumun da şirketin de başı çok ağrıyacak.
Yorum Gönder