İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Telpa Paramla Mağdur Oldum

Telpa Paramla Mağdur Oldum

Aralık'ta eşime General Mobile GM 5 Plus aldım. Aldığım gibi kutudan mikrofon bozuk çıktı. Hemen servise verdim, benim iade ve değişim hakkım var. 15 gün içerisinde ama servis yazılım atıp gönderdi yaptım yalanı adı altında. Bir müddet geçti yine mikrofon sorunu ve cihaz kendi kendine açılıp kapanmaya başladı. 2. kez yine gönderdim yine yazılım atıp göndermişler. Bu sefer kamera hata vermeye başladı açılmıyor ve açılınca iki çekimden sonra hata veriyor 3. kez gönderdim yazılım atmışlar sabah aldım iş yerinde şarj ettim ama bir işe yaramamış yine aynı hata kamera çalışmıyor. Aynı gün şaka değil aynı gün ikindi vakit 4. kez tekrar gönderdim iade istedim. Bu sefer dediler ki bunun bir şeyi yok arızanın videosunu çek gönder. Siz hiç böyle saçma bir şey gördünüz mü arızanın videosu mu olurmuş çok açık kamera açılmıyor dedim. 3 ayda 4 kez servise gitmiş sıfır telefon 980 lira verdim.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget