İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Hattımı İptal Etmiyor

2007'de kumumsal olarak bır hat aldım. Baska bir firmaya tasıma talebinde bulundum ve Vodafone'un verdiği cevap tam bir komedi. Vodafone'a kayıtlı böyle bir numara yoktur. Bu hattı iş yerimi kapatmış olmamdan dolayı bireysel abone olarak kullanmak ıcın dudullu sermus kurumsal'a başvuruda bulundum. Gorustugum kişi bireyselden kurumsala geçiş yapamadıklarını ve bu yüzden de 3 aydır bekleyen başka aboneler olduğunu belirtti. Ben de hattımı bireysel olarak çeviremediğim için iptal edilmesini talep ettim.(20.10.2016). Vodafone müşteri hizmetlerini aradigimda (24.10.2016) bu hattımın kapatılması için hiçbir bildiri almadıklarını öğrendim. Bu hattım ne zaman kapatılacak. Kullanmadığım bır hat için hergüne fatura ödemem gerekiyormuş.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget