Teknosa'nın kendi ürünü preo P2 marka telefonu teknik servise verdim, 12 gün sonra yeni tamir etmeye kalktılar herhalde. Neyse 20 gün süreleri var hakları var yani onda problem yok ama şarj olmuyor diye gönderdiğim telefonu soketi kırık 95 tl ücreti var diye haber verdiler, ben de yapmayın dedim. 1 senelik cihaz, şarj soketi tlf içinde bir kısım nasıl müşteri hatası oluyor anlamak güç, teknik servisleri de reeder diye bir servis zaten. Müşteri no arıyorsun böyle bir numara kullanılamamaktadır diyor. İşin özü Teknosa preo p2 marka telefon güzel olsa da teknik servis çok kötü ve ilgisiz, ekran kırılsa doğru müşteri hatası ama şarj soketini müşteri nasıl kıracak anlamak zor. Diyeceğim o ki Teknosa'dan teknis servis ile ilgili olabilecek ürünler almayın tavsiyem, telefon tablet kılıfı falan alın ama elektronik almayın çünkü yetkili servisleri yok, reeder markasınınkini kullanıyorlar, yetersiz.
Yorum Gönder