26.09.2016 tarihinde Samsung'dan aldığım Note 5 ile ilgili büyük sıkıntılar yaşıyorum. Kutunun içinden çıkan orijinal şarj aleti ve kablosunda kısa devre var, telefonu hızlı şarj etmek yerine hiç şarj etmiyor. Aldığım firmaya gidip şikayetimi bildirdiğimde benim suçum olmayan bu olay için yeni bir kablo almam gerektiği söylendi. Ortalama 20 gün kullandığım ve şarj edemediğim cihaz için fazladan ücret ödeyerek onların suçlarını kabul etmek istemediğimden servise gönderdim ve üstüne basa basa değişim istediğimi belirttim. Telefonun kesinlikle net bir şekilde değişimini istiyorum. Eğer gereken cevabı almaz ve telefon değişimi yaşamazsam gidebildiği kadar ileri gidip yetkili birimlere şikayetimi sonuna kadar dile getireceğim.
Yorum Gönder