İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Samsung Arım Teknik Servis Şarj Aleti Olayı

Dün şarj aletimi bu teknik servise hızlı şarj etmek yerine yavaş şarj ediyor şikayetiyle götürdüm bana kullanıcı hatası dediler ve yeni bir kablo siparişi için benden onay ve ücret aldılar. 2 gün sonra bu kablonun geleceğini söylediler, onlara teslim ettiğim telefonu ve şarj aletini aldım eve geldim telefonu şarja taktım ve o yavaş şarj eden şarj aletim hiç şarj etmiyordu, kabloyu açıp kabloya zarar verilmiş, bana 2 gün bu mağduriyeti yaşatmaları çok çirkin ve bir kabloda kullanıcı hatası olması o kabloyu hiç şarj etmez hale getirmesi gerekirdi, hızlı şarj eden bir kablo yavaş şarj eder hale geldiyse bu kullanıcı hatası nasıl olabilir? Bunun için tüketici mahkemesine başvurucağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget