Dün şarj aletimi bu teknik servise hızlı şarj etmek yerine yavaş şarj ediyor şikayetiyle götürdüm bana kullanıcı hatası dediler ve yeni bir kablo siparişi için benden onay ve ücret aldılar. 2 gün sonra bu kablonun geleceğini söylediler, onlara teslim ettiğim telefonu ve şarj aletini aldım eve geldim telefonu şarja taktım ve o yavaş şarj eden şarj aletim hiç şarj etmiyordu, kabloyu açıp kabloya zarar verilmiş, bana 2 gün bu mağduriyeti yaşatmaları çok çirkin ve bir kabloda kullanıcı hatası olması o kabloyu hiç şarj etmez hale getirmesi gerekirdi, hızlı şarj eden bir kablo yavaş şarj eder hale geldiyse bu kullanıcı hatası nasıl olabilir? Bunun için tüketici mahkemesine başvurucağım.
Yorum Gönder