08.11.2016 tarihi için doğum günü kutlaması amacıyla Bursa şehir merkezine teslim edilmesi için yaklaşık 20 gün öncesinden saat 09:00-13.00 arasında teslim edilmesi amacıyla sipariş verdim. 8 Kasım sabahı müşteri hiz. arandım, seçtiğim çiçeğin mevsim çiçeği olmadığı için bulunmadığını ve yerine başka bir çiçekle değiştirilmesi gerektiğini söyledir ben de kabul ettim. Fakat sonrasında telefonuma ve mail adresime tercih ettiğim teslim saati geçmesine rağmen bir bildirim ulaşmadı. Bunun üzerine akşam üzeri 16:00 saatlerinde müşteri hizmetlerini arayıp sipariş durumunu sorduğumda teslim edilemeyeceğini, sağlık sebepleri yaşandığını bildirdiler. Aynı günün sabahı dalga geçer gibi bana çiçek seçtirip seçtiğim çiçeği doğum gününde iletmeyen beni rezil eden şirkettir. Bugün 09 Kasım için sabah en erken saatte teslim edileceğine söz verdikleri halde hala siparişim ulaştırılmamıştır.
Yorum Gönder