İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Bellona Mobilya Tezgahtar Yanlış Yönlendirdi Mağdur Oldum

Bellona'dan yatak aldım memnun kalmadım. 25-26. gündü aradım aldığım tezgahtarı fakat bana hiçbir şekilde değiştiremiyeceğimi söyledi. İlk 5 gün olsaydı olurdu dendi fakat geçti dedi. Sonra ben 30 gün içinde öğrendim iade hakkım olduğunu ve tekrar aradım. Bu sırada 34-35 gün olmuştu. Şikayet oluşturdum, aradı biri mağaza ile görüşüp bana bilgi verileceği söylendi fakat 15 gün geçmesi üzerine ben tekrar aradım müşteri hizmetlerini. Sonucun olumsuz olduğu söylendi. Bana kimse bilgi vermedi, bir satıcı yüzünden mağdur durumda kaldım. Ürünü alırken bana bilgi kağıdı bile verilmedi.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget