İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Yurtiçi Kargo Ürünü Evime Teslim Etmiyor

Daha önceki gönderilerde olduğu gibi takip numarasını (411**) verdiğim ürün Narlıdere kargo ofisine 21 eylül 2016 tarihinde gelmiş olup bugün üçüncü gün olmasına karşın ses seda yok. Daha önceki adresime gelen gönderilerin %90'ını eve teslim etmediklerinden hep kendim gidip almak zorunda kalmıştım. Telefonla görüşecek muhatap da bulunmamakta. Kendilerine yaptığım şikayet le ilgili herhangi bir bilgilendirme de yok. Lütfen bu duyarsız kargo firmasını nereye şikayet edeceğimi söyler mısınız.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget