İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Uğur Soğutma Derin Dondurucu E9 Soğutma Hatası ve İlgisizlik

Uğur Derin Dondurucu satın aldım fakat 1 yıl demeden 2. kez E9 soğutma arızası verdi. İlk arıza verdiği zaman servis cihazımı aldı ve tamiratını yapıp tarafıma teslim etti. Tekrar arıza verdiğini servise ve fabrikaya bildirmeme rağmen ne ilgilenen bir müşteri temsilci bulabiliyorum nede teknik servis. Herkes lakayit bir tavırla dalga geçer gibi konuşuyor. Herkes birbirine top atıyor. Müşteri hizmetleri numaranıza zaten ulaşılamıyor. İlgileneceğini söyleyen müşteri hiz. Gamze hanım tekrar telefonlarıma ve kendisine attığım maillerime dönüş yapmıyor. Buzdolabımın içinde kurban etlerim bulunmakta ve şuan yaklaşık 2-3 haftadır arızalı olduğundan dolayı bozuldu. Bu firmada hizmet sadece satana kadar. Sattıktan sonra müşteri memnuniyeti, ilgi, alaka yok. Bu firmayı tercih edip ürünü satın aldığım için çok pişmanım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget