İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Samsung Buzdolabı Kart Arızası Yüzünden Günlerdir Mağduruz

Merhaba, yeni evleneceğim için buzdolabımı 2 ay öncesinden aldım. Servis geldi buzdolabını çalıştırdı ve ışıkları yanıyor dedi. Buzdolabını anlattı ve gitti. Evde olmayacağımız için fişi çektik ve dolabın soğutmadığını dolayısıyla anlayamadık. Düğün olup geldiğimizde buzdolabını çalıştırdık dolap çalışmıyor soğutmuyordu. Servis ile görüştük gelip bakmaları 15 günü buldu. Sonunda biri geldi kartı yanmış dedi kart sipariş edildi. 1 hafta bekledik kart gelsin diye, kartı takmaya geldiler dolap 2 gün çalıştı sonra tekrar aynı sorunu çıkardı tekrar servisi aradık gelip baktılar tekrar kartı yanmış. Şuan tekrar kart şiparişi verildi ve beklemedeyiz. Yaşadığımız bu mağduriyet samsung markasına hiç yakışmayan, markanızı lekeleyen bir durum. Tüketici hakalarına başvuracağım, gerekirse dava açacağım, samsung'un en acil sürede buzdolabımın değişimini sağlamasını istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget