İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Arçelik Buzdolabı Ek Garanti Mağduriyeti

14** nolu servise gidip buzdolabıma ek garanti yapılmasını istedim, lakin servis bende olmayan ve benim olmayan herhangi bir şahsın garantisini uzatmış. Paramı talep ettiğimde iptal edilemeyeceğini, bunun bölge müdürlüğünce çözülebileceğini söyleyip başından savıyor. Müşteri hizmetlerini ise her defasında aradığımda geri dönüş yapılacak deyip buradaki servisi aratıyor. Sonuç olarak dolaylı yoldan d..andırılmış oluyorum, yetkililer mağduriyetimi kabul ettiği halde çözüm sunamıyorlar. Benim tek istediğim buradaki servisin yaptığı hatayı düzetlmesi, olmadı paramı iade etmesidir.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget