02.04.2017 tarihinde İzmit sembol AVM yargıcıdan çanta aldım. 04.04.2017 tarihinde çantayı takmamla önündeki bağlantı yeri attı. Mağaza kullanılmış ürün muamaelesi yaparak iade işlemi yapmadı. Genel müdürlüğe gönderilip tamir olması gerekiyor, 15 gün sonra gelir dediler. Ben daha elime aldığımda kusurlu olan ve 250 TL para verdiğim ürünün tamir olup geri dönmesini istemiyorum. Markasına kalitesine güvenip ürün satın alıyoruz ama uygulanan muamele çok kötü. Kusurlu çantaya neden o kadar para verip beklemem gerektiğini anlamadım. Yardımlarınızı rica ederim.
Yorum Gönder