İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Bu Ay Faturam 222 TL Geldi.

Vodafone Bu Ay Faturam 222 TL Geldi.

Vodafone ait olan hattımın bu ay faturası 222 TL geldi. Vodafone müşteri hizmetlerine ulaşmam oldukça zor oldu, bu arada web sayfası üzerinden şikayet kaydı oluşturdum. Bana faturamın yüksek olma sebebinin 178 TL'lik internet kullanmış olmanız dedi. 178 TL'lik interneti nasıl kullanmışım imkansız dediğim zaman bana savcılığa gidin bilgi veremeyiz dedi. Faturayı ödemek istemiyorum dediğim zaman da siz bilirsiniz dendi. Bari taksit işlemi yapın ben kullanmadığım dediğim de de bankaya gidin dediler. Cidden çok zekisiniz, hani siz düşünmüşsünüz ama biz düşünememişiz. İnternetin bu kadar yüksek gelmesi imkansız. 178 TL'lik ne izlemiş ne indirmiş olabilirim ki! İnsanları resmen kandırıyorsunuz.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget