Hesabımda 8000 TL var çekmek için 400 TL yatırdım sonra 610 lira istediler, vergi borcu dediler, onu da yatırdım fakat paramı vermediler.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Hesabımda 8000 TL var çekmek için 400 TL yatırdım sonra 610 lira istediler, vergi borcu dediler, onu da yatırdım fakat paramı vermediler.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder